Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Uitvallend signaal MM9500


trust

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een vreemd verschijnsel met m'n 9500 amon 4.1 /borisfun , op Kiosk ,afwisselend 3 sek.

beeld ,dan 2 sek. het schoteltje met het kruisje .

Dat gaat maar door . Maar nu het vreemde , als ik een menu oproep en op het scherm laat staan , blijft het beeld erachter gewoon konstant .

Heeft iemand dezelfde ervaring of een verklaring ?

 

<small>[ 30-05-2002, 00:38: Bericht gewijzigd door: trust ]</small>

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Trust

Als Je NOM in je Nokia hebt zitten kan in de posting van een dag of 4 geleden de oplossing van jouw probleem wel eens staan.http://www.sat4all.com/nl_ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=17;t=001489

 

Groetjes Alv

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bericht was een beetje voorbarig en onvolledig , het bleek n.l. bij alle kanalen zo te zijn . Nadat ik em een keer op Stdby had gezet en weer aan , was alles weer normaal .

Maar het blijft een vreemd verschijnsel .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...