Gast Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 bij mijn laptop compaq nx 9010 gaan de hotkeys niet meer dit is zeer irritant daar ik de helderheid van het scherm niet meer kan verhogen ,als ik zonder stroom werk.bij deze laptop is de hot key de fn en voor te verhogen de fn2 en voor te verlagen de fn1.deze twee fn en fn1 moet ik beide indrukken maar geeft geen resultaat.wie weet de oplossing? groeten marc
joop_56 Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 misschien nieuwe versie downloden, HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Poetsdoekje Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 Citaat: misschien nieuwe versie downloden, Of anders her-installatie, of de laatste drivers downloaden groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 1 november 2004 Geplaatst: 1 november 2004 heb naar nieuwe drivers gezocht bij hp deze zijn niet te vinden.heb ook op mijn recovery cd gezocht maar zonder resultaat.en als ik een herinstalatie doe heb ik toch de drivers er niet van,of zie ik iets over het hoofd? groeten marc
Poetsdoekje Geplaatst: 1 november 2004 Geplaatst: 1 november 2004 Misschien: Start Programma's Bureau accesoires Systeemwerkset Systeemherstel Even nagaan wanneer de FN toetsen het nog wel deden, en dan een systeemherstelpunt kiezen die voor deze datum was. groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
joop_56 Geplaatst: 1 november 2004 Geplaatst: 1 november 2004 hoi onder compaq.nl en toetst sotware en drivers en nx 9010 staan alle drivers HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
Gast Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 herstelpunt gedaan geen resultaat,drivers gedownload en geinstalleerd ook geen resultaat weet het ook niet meer in ieder geval groeten marc
Gast Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 heb alles geprobeerd van drivers tot software maar niets hielp ,heb op een engelstalige site de oplossing gevonden en zal ze hier meededelen:windows alsluiten,baterij uithalen een naaldje nemen,de laptop omdraaien en gewoon resetten(op de compaq nx 9010 is er hier een gaatje voor voorzien)daarna terug opstarten en alles werkt weer gewoon bloed zweet en tranen heeft dit gekost maar het werkt weer en ik hoop dat anderen met hetzelde probleem nu ook weer verder kunnen,bedankt in ieder geval voor jullie hulp en zodoende is dit opgelost en mag gesloten worden groeten marc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen