birdybird Geplaatst: 29 oktober 2004 Geplaatst: 29 oktober 2004 Kan iemand bevestigen dat freecam 20.20 met irdeto 2 kaarten werkt. VCD zegt dat het niet gaat en tonskidutch is een beetje onduidelijk hierin ondanks zijn zeer grote kennis hierin ....) (ik wil dus niet de cam herprogrammeren). Gewoon met freecam 2020 irdeto 2 kijken. Ik heb nl een eigen gemaakte versie van freecam20.20 en die werkte niet. (had irdeto coco's aangepast zodat freecam ook met "oude" kaarten werkte) Als irdeto 2 wel moet werken ga ik de cam herprogrammeren. Plse help Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0.
Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2004 Geplaatst: 29 oktober 2004 eh.. irdeto 2 werkt .. een pink kaart van onze waarde cloak loopt prima op de freecam ... en de versie maakt niet uit tja de laatste paar versies dan .. bedoel ik... wie werkt er nu nog met 2.017 geen kip dus het editeren van de freecam in hexworks editor is niet moeilijk maar een spatie / punt / komma / bit verkeerd en je bin file is niet fit. wat heb je willen editeren.? cheers Vienna Ultravox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen