Gast Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 Hallo; ik heb (gekregen)een memory stick van (targa visionary 32MB meer staat er niet op,)ik gebruik win 98,ik kan geen driver hiervoor vinden, ik heb gezocht naar alles met targa te maken heb maar,kwaam er niet uit, Wie kan me helpen,aan de driver voor de 32 mb memory stick, Groet.. Fakir.
Gast Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 ga maar ff naar de onderstaande link en download die universele driver, mocht dit niet lukken kijk dan ff op de driver pagina van de fabricant van je pc. Win 98 & 98SE -- 3.07 -- 3/27/01 -- 3703K Byte -- USB Enclosure http://www.usbnews.net/news/drivers%20for%20usb%20drive%20enclosures.htm Greetz from Paris
Gast Geplaatst: 2 november 2004 Geplaatst: 2 november 2004 Beadnkt voor je reactie richie. Sorry voor de late reactie, ik heb van alles geprobeert maar,het heeft niets opgelevert, wat ik heb begrepen is, dat ieder produkt zijn eige software moet hebben, ik heb ook gekeken, op een wepsite, met de naam targa,en niets kunnen vinden, ik zoek verder,wie weet, Groet.. Fakir.
pietpiet50 Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Op de site van fabrikant staan een aantal drivers voor usb sticks. Het werkt echter alleen met WIN98SE en niet met 95 of 98. Ik heb de link hieronder voor je staan, lijkt me dat het dan moet werken. www.targa-online.com.hk/drivers.html Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Helaas het werkt niet zoals je zegt niet met win 98, bedankt voor de moeite, Groet.. Fakir.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen