Gast Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik heb pas een skystar2 kaartje en gebruik nu ald-dvb. Het enigste wat bij mij werkt is altdvb en de dvbviewer die bij de cdrom zat die je erbij kreeg. Als ik dvbdream of progdvb gebruik slaat alles in 1 keer vast, zodra ik overswitch zeg maar op het beeld/overlay mode. Ik heb zowat alle mpeg2 decoders wel geprobeerd zonder succes ook met graphedit wat aan gehoby'd ook geen succes. Mijn systeem : AMD XP 2000+ (1.66 GHz) 768 MB Ram ATI 8500 Pro videokaart Windows Xp Zit nu zelf te denken aan iets van mijn videokaart. Iemand een idee ? Alvast bedankt, Groeten Mark
Gast Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 welke progdvb heb je gebruikt bij mij werkt allen de 4.07 goed deze gebruikt het minst cpu
Gast Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 DreamDvb v0.8.6a en ProgDVB v4.44.2 Maar ik denk dat het meer een videokaart/overlay probleem is.
jalza Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 hallo het kan ook nog aan de emu's liggen ik heb het ook gehad als ik yankse en ssemu tegelijk heb draaien wil het op sommige zenders vastlopen,er van uitgaande dat je ze hebt Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Geplaatst: 2 november 2004 Geplaatst: 2 november 2004 Ik meen te weten dat die 8500's over een mpeg decoder beschikken, om dvd's te kijken via overlay, misschien die functie es uitschakelen, zit bij de beeldscherm opties, gloof dat het cinemamode was of iets in die geest.
Gast Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 ps heeft de hollywood plus een erg goeie tvout ? Ik doe het namenlijk nu (skyview wat wel werkt) via mijn radeon 8500 tvout, terwijl ik nog wel een H+ kaartje heb liggen. Groeten
wammeswaggel Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 Als het de originele H+ van Sigma is, is het antwoord: ja. Bijkomend voordeel:CPU-belasting van slechts enkele procenten. Video-uit is wel S-Video, maar met een verloopstekkertje is dat om te zetten naar Composite. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen