Ga naar inhoud


[Nokia] BDM interface


Gast

Aanbevolen berichten


hier in Nijmegen kan ik je e.v. ook van dienst zijn .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cweijmans ,je hebt PM

. e.e.a. moet wel in de avond uren .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, met serial download kun je de bootloader er ook in krijgen,

is een goed progje.er is een paar topics terug genoeg uitleg over gegeven.

eerst eens alles goed lezen, dat moeten wij ook, word je alleen maar slimmer van.

groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt maar dan moet de seriele poort wel werken en dat doet hij nu niet dus er moet via een BDM interface nieuwe software ingezet worden

want ik heb goed gelezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja,ik heb bij mij het met serial download gedaan,

die omzeilt je com poort van uw toestel ,en denkt dat alles normaal is,zodoende stel je gewoon alles in ,en zorg dat je bautrate op pc en tuner op 38000 staat,en met een serielle kabel werken.

WERKT PRIMA.

GROETJES...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pickup , je schrijft : "seriele kabel" , dus niet de nulmodem-kabel die de rest van de nokia-gebruikers hiervoor uit de kast halen ???

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid , het is niet op de manier van Pickup gedaan , maar met het BDM interface .

Het zou fijn zijn als Pickup nog een keer reageerde .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...