Gast Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 Hallo allemaal Als ik in mijn outlook open maak en er is een bijlage bij is dat paperclipje licht van kleur. Ik krijg hem niet open,weet iemand wat ik moet doen om toch de bijlagen open te krijgen? Vast bedankt allemaal . Groeten Aad
Unetwork Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 Je hebt vermoedelijk een antivirus programma draaien die "verdachte" bijlagen blokkeert. Mocht je zeker zijn dat het hier niet gaat om een verdacht bestand, gewoon tijdelijk je antivirus uitschakelen... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
pa3fat Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 Zie bij Extra-Opties-Beveiliging. Opslaan op openen van bijlagen.... Dit vinkje uitzetten en je kunt lezen. Zorg wel dat je de bestanden die je zo opent wel scanned op virussen. Gemakkelijker kun je het kwaadwillenden niet maken !!!! heb het net ook uitgezet deze controle. mvg ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
realist Geplaatst: 22 januari 2005 Geplaatst: 22 januari 2005 Hallo pa 3 fat, Mag ik weten welke outlook versie jij gebruikt? Ik heb Outlook Express em Windows 98. Hierbij lukt het niet om dat vinkje weg te vinken. Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen