Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo..<BR>Weet iemand of pw wel werkt met blokker<BR>c+ boven en pw onder net als bij de nokia<BR>9500 ???<P>Groeten Willem

Geplaatst:

Ik heb even navraag gedaan bij stv in uden, maar dat was volgens de eigenaar niet gezegd.<BR>Ik heb het met de nieuwe blocker file nog niet kunnen proberen, maar dat ga ik nu doen!<BR>Tot zo...<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Geplaatst:

Ik heb het voor de zekerheid nog even geprobeerd maar dat werkt echt niet!<BR>In de Nokia werkte het ook alleen met blocker, Duitse kaart EN(!) DVB2000, daar deze software het kaartantwoord wat betreft de beta digital of irdeto codering volledig negeert!<P>Groeten,<P><BR>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 11 April 2000).]

Geplaatst:

Schiet niet echt op zo..<BR>maar als ik er nou een CI 4.6SE bij koop<BR>werkt mijn duitse kaart dan wel of nog niet<BR>????<P>Groeten Willem

Geplaatst:

Vandaag ook nog effe STV gebeld. 2 aparte kaartjes op de Humax is niet getest, maar zou i.c.m blokker kunnen werken. Men is wel bezig om alles op een kaart werkend te krijgen. Men verwacht binnen een week meer te weten.<P>rebootje

Geplaatst:

Dus gewoon nog even wachten met het kopen van een Humax en verder kijken op mijn Nokia<P>nog bedankt voor de reply's<P>Groeten Willem.

Geplaatst:

Met een Allcam werkt het dus wel (zie problemen)<P>Indien je een alcam gebruikt werkt de Pic kaart ook zonder problemen!!<P>Tevens MC kaart met PW pakket.<P>Dus een Allcam zou een goede aanschaf kunnen zijn!!<P>Groeten,<P><BR>Erik.<P>

Geplaatst:

Werkt dat ???<BR>welke heb ik nodig dan ?<P>CI irdeto SE 4.6<BR>Of<BR>CI irdeto Allcam met software ver.5x<P>Groeten Willem .

Geplaatst:

Met een CI Allcam 4.6SE gaat het goed<P>Het is inderdaad een dure oplossing maar zolang er nog geen alternatief is om de embedded te flashen mot je wel wat!!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.