Ga naar inhoud


interface in humax


ericc14

Aanbevolen berichten

hallo<BR>ik ben van plan om een humax5400 aan te schaffen maar zit nog te twijfelen<BR>weet iemand ook of je in het ingebouwde irdeto slot een interface met cardemu kan draaien <BR>en wat vinden jullie van deze ontvanger????<BR>of raden jullie een andere ontvanger aan<BR>vrgr een twijfelaar<P>eric

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je enkel naar c+ NL<BR>wild blijven kijken is het goed<BR>anders kost het je nog eens<BR>5500 irdeto cam en 5500 voor de aston cam<BR>voor seca met de seca cam gaat het goed<BR>met mijn interface maar met de irdeto cam<BR>geld weg en nog geen beeld enkel als<BR>ik mijn multi kaartje gebreuik<BR>hier en daar toch nog wat channels<BR>die niet werken en zelfs niet als je het<BR>twee of drie maal probeerd.<BR>ik hoop dat ik je hier mee kon helpen<BR>wie er meer over weet laat het dan langs<BR>deze weg geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad en binnenkort is het probleem met de ingebouwde Irdeto cam toch uit de wereld omdat men op dit moment nog steeds druk bezig is met een softwarematige update van deze cam naar een ALL Cam dus dan hoef je geen extra Irdeto CI meer aan te schaffen voor PW.<P>Voor de twijfelaar stop met twijfelen ik heb zelden zo gave digitale reciever gezien. smile.gif<P>Satwatcher<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn twee nokia's verkocht en er twee Humaxen voor aangeschaft.<BR>Voor mij is deze ontvanger het einde.<BR>Zelden oftewel nog nooit zoveel plezier gehad met een satellietontvanger.<BR>De zapsnelheid is goed en eindelijk de Itaiaanse radiostations zonder haperen.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik het niet wist<BR>van je Nokia`s ondanks dat deze enkel<BR>irdeto aan kune.<BR>ik heb zelfs ook nog een Nokia 9200<BR>en humax IRCI 5400 als je vol automatische schotel hebt is het misch,wel handig<BR>maar anders ik weet het nog niet<BR>als je de lijst op haald en 3000 of 4000<BR>channels uit je hoofd kunt onthouden<BR>voor deze hoord bij astra deze bij hotb,<BR>en ga zo maar door dan vond ik mijn Nokia<BR>met overflouw toch wel intersanter kwa<BR>menu en verdeling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teletekst heeft de Humax wel degelijk alleen wordt deze doorgezonden naar de tv alwaar de teletekst via een teletekst tv kan worden bekeken. Een soort passieve vorm van teletekst....<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...