Ga naar inhoud


Theo van Gogh vermoord


Dennis DaMenaCe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 200
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Citaat:
ik heb het een en ander zitten lezen over de discussie
en er word steeds gezegd: het is een enkeling , of: het had net zo goed een nederlander kunnen doen

maar toch zit er naar mijn mening echt iets goed mis met een grote groep medelanders
- haat tegen america met de paplepel ingegoten
- haat tegen joden (kom eens kijken bij de dodenherdenking , en net er na vliegen de kranzen je om de oren) ook met de 2 min stilte klink de autoradio nog overal bovenuit!!!
- in een discotheek dames lastig vallen tot het uitloopt op ruzie en vervolgens je maatjes opbellen om even te komen helpen
- en nu mogen veel medelanders wel niet zo extrmistisch wezen dat ze theo zouden vermoorden om zijn uitspraken , maar zo erg vind een hele grote groep het ook weer niet, als zeggen ze dat nooit hardop

naar mijn mening een probleem die door die groep mensen meegebracht word en waar we hier niet van gediend zijn


Inderdaad Marco, hier kan veel...

Waarom?
Omdat in ons land vrijheid hoog in het vaandel staat.
Helaas hebben we te maken met een bevolkingsgroep die misbruik maakt van de vrijheden die ons land ze bied.
Vrijheid die hun eigen cultuur niet kent omdat zij zich laten onderdrukken door een dictatoriale religie (lees mijn bericht op de vorige pagina), maar die wel het hardst staan te schreeuwen dat zij in ons land ook recht hebben op vrijheid...

...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Tip: tijd van de andalusiers

 

Zoek op "Moren" kom je vast wel iets tegen, en om cammy aan te vullen, de kompas een arabische vinding (Columbus kon naar de usa fluiten zonder compas), aggregatiesystemen ook arabische vinding en wat velen niet weten 1,2,3,4, zijn arabische cijfers, anders waren we hier nog steeds met streepjes en letters aan het schrijven (romijnse cijfers)!!

 

Gr,

Rataplan

Link naar reactie
Delen op andere sites

@docum

 

je slaat de spijker op zijn kop.

en ik vindt dat marco ook wel erg goed vertaald wat er gebeurt.

geen respect geven maar wel zelf naar hun toe EISEN...

 

ik hoor ook erg veel ja maaaaaar....bullshit!!!

als ze het keer op keer bewijsen moet je toch wel een heel groot bord hebben dat je niet iets begint te snappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Helaas hebben we te maken met een bevolkingsgroep die misbruik maakt van de vrijheden die ons land ze bied.

 

Ieder mag zijn mening hebben gelukkig maar deze uitspraak is discriminatie.

Een hele bevolkingsgroep over 1 cam scheren. Dat is trouwens ook wettelijk verboden.

Zo zijn er wel meer teksten die te ver gaan.

De moderators vonden het echter belangrijk dat jullie een uitlaatklep hadden. Aangezien we nu toch offtopic gaan en ik discriminatie niet duld sluit ik nu deze topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...