Ga naar inhoud


Theo van Gogh vermoord


Dennis DaMenaCe

Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik dat we wel degelijk tot op zekere hoogte "open" moeten blijven, we zijn n u eenmaal het rijkste deel van de wereld, en daar horen zekere verantwoordelijkheden bij. Wel vind ik dat er oneindig veel meer controle zou moeten zijn dan nu het geval is.

 

Hoedanook... op onderstaande link vind je wat meer over dat filmpje dat Van Gogh maakte i.o.v. Ayaan Hirsi Ali. Het filmpje zelf staat er niet op.

 

Website Zomergasten

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 200
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Wij zijn van mening dat wanneer het geloof (al het geloof) verdwijnt, dat er dan ook minder ellende op deze wereld is.
Wie is hier mee eens ?


Ik snap je redenatie en denk dat inderdaad het geloof de oorzaak is van een hele hoop ellende (kruistochten, oorlogen en weet ik allemaal wat meer voor ellende).
Maar denk dat aan de andere kant het geloof ook een hoop ellende voorkomt.
De mens is, hoe je het went of keert, toch een kudde dier. Een kudde wil een leider.
Denk dat het juist de leiders zijn die een enorm grote invloed hebben op hun volgelingen. En dat hoeft dus niet perse binnen het geloof te zijn, al is er wel een hoop geweld goedgepraat onder het mom van het geloof e.d.
Ik denk dus dat je eventueel de leiders van dergelijke groeperingen moet aanpakken, wil je wat bereiken. Of dit nu dominees, priesters, dicatators of imams zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Persoonlijk vind ik dat we wel degelijk tot op zekere hoogte "open" moeten blijven, we zijn n u eenmaal het rijkste deel van de wereld, en daar horen zekere verantwoordelijkheden bij. Wel vind ik dat er oneindig veel meer controle zou moeten zijn dan nu het geval is.


Je hebt helemaal gelijk dat we als rijk werelddeel onze verantwoordelijkenheden hebben en vind persoonlijk dat we iedereen die niet om economische redenen hier aankloppen altijd moeten helpen.
Tevens ben ik van mening dat je de mensen het beste helpt door opvang in de regio waar ze vandaan komen en deze gemeenschappen te helpen met het ontwikkelen van een democratisch klimaat en het helpen opstarten van een goede en gezonde economie met voor eenieder evenveel kansen. Maar dit zal wel een utopie zijn.

Greetz.............René

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mens zal altijd oorlog maken, dat ligt in zijn aard, is er geen religie dan zal de mens wel iets anders vinden!

Welvaart, terretorium, minachting, liefde!

Wij zijn nu eenmaal ......MENS!

 

Wat de rijkdommen betreft 80 % van de wereld rijkdommen wordt beheerd door 20% van de wereld bevolking!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt verschrikkelijk! En dat noemen we een vrijstaat!

 

Komt hij nou naast Vincent in de top 10 van belangrijkste Nederlanders?

Niet alleen thor is zwart vandaag

```````,,,

``````(- o)`````` Niets is helemaal waar,

-oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet!

Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We moeten vooral "onze deuren" openhouden. Lopen we helemaal vol met dat gespuis.
De eerste generatie van dat "gespuis" heeft in de jaren 60 en 70 meegeholpen aan het opbouwen van de welvaart, waar jij en ik nu onze Topfields, Dreamboxen en plasmaschermen van kopen...

Groeten van de zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
We moeten vooral "onze deuren" openhouden. Lopen we helemaal vol met dat gespuis.

En dan vindt men het gek dat er steeds meer "rechtse" figuren in onze samenleving komen.

Ik ben er van overtuigd dat we nu de vruchten plukken van het onnozele en tolerante beleid van onze welvaartstaat, het wordt tijd dat we met z’n allen eens gaan nadenken of we dit soort zaken nog langer pikken en dat het nu eindelijk eens tijd wordt dat er keihard wordt opgetreden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik vind het maar een gevaarlijke ontwikkeling.er wordt door de media alleen maar over de negatieve dingen van medelanders gesproken.en als er dan zo'n idioot ertussen zit die meent zijn geloof te misbruiken voor z'n eigen idee-en dan wordt de angst en haat alleen maar groter.dit zie je ook in andere landen en met name de usa.er wordt in nederland veel gesproken over intergratie maar door alleen maar negatieve media wordt de grens om contact te maken met elkaar alleen maar groter.laatst was er bij kopspijkers een interview te zien en er zat een zwatelaar in die een krant aangeboden kreeg van een medelander.haar reactie was:hij ontploft toch niet?

 

wat ik hiermee wil zeggen is dat het geloof of afkomst weinig uitmaakt over de daad wat een gestoorde man uithaalt.hij heeft een nederlandse nationaliteit,de rest hoeft niet in het nieuws.ik heb ook islamitische vrienden en wordt warmer verwelkomt dan menig autochtoon.we moeten gewoon uitkijken dat we de ander gelovigen niet zien als bommenleggende,schietende,bourka dragende en vastgeroeste extremisten.ook het christelijke geloof heeft zijn extremisten.kijk maar naar KKK,janmaat,NDU,jurg haider en nog meer van die gasten.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...