Ga naar inhoud

Probleem opgelost voor Formule 1 sport

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk<BR>Het probleem is opgelost Nu<BR>allen wachten op de Formul 1 sport<BR>Het was even Zoeke maar wie zoekt<BR>vind <BR>Dus de Humax 5400 begint me toch<BR>al wat meer aan te staan.En er is <BR>Weer nieuwe softw.op komst nog een dag<BR>of twee en hij is er.<BR>De Groeten

Geplaatst:

Welk probleem is op gelost ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Kan je vertellen hoe je nu wel PW kan ontvangen op de Humax irdeto.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nee hoor de setings<BR>want HUMAX 5400 haalde deze niet uit de<BR>lucht dat was het

Geplaatst:

Dus Sylvester jij kan Premiëre ontvangen met je Humax zonder Irdeto ci maar met de ingebouwde Irdeto. Met welk kaartje ontvang je dat Goldwafer, pic card of orgineel irdetokaartje ? Graag meer info, ik dacht dat het voorlopig nog onmogelijk was om zonder irdeto ci Premiëre te ontvangen op de hummer.<P>Thanks ,<BR>exDumber <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Die indruk wekt Sylvester ook bij mij, maar het kan in mijn ogen niet. Leg eens even uit ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

ja vertel ben ook zeer benieuwd..<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

nee hoor daar heb ik het niet over<BR>dat de premiere gaat zonder een extra<BR>cam het gaat zig over de frormule 1<BR>zenders of heb ik dat nog niet<BR>duidelijk genoeg vermeld.<BR>Haal de nieuwe setings af dan ben je al je<BR>setings kwijt en daarna even de astra<BR>inladen en ja de Formule1 voor naar de<BR>pits en box uitslag werken dat wat<BR>er voor dus niet mogelijk was ,toch<BR>duidelijk genoeg of niet .Ik heb nooit<BR>beweerd dat ik zonder extra cam of met<BR>zijn ingebouwde cam naar het premiere paket<BR>heb kunne kijken .De Groeten en veel kijk<BR>Genot aan alle..........<p>[This message has been edited by sylvester (edited 05 May 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.