Gast Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 handig programmatje de bestanden worden geheel van de schijf gewist.
maveric Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Geplaatst: 4 november 2004 Hoi, Als ik dit doe krijg ik de volgende melding: D:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS-en Microsoft Windows-toepassingen. Wat doe ik verkeerd? groetjes Mav.
Ome Merde Geplaatst: 5 november 2004 Geplaatst: 5 november 2004 kopiëer autoexec.nt uit c:\windows\repair naar de c:\windows\system32 map. als je je PC herstart en je krijgt dezelfde melding, ga er dan maar van uit dat je PC besmet is met een e.o.a virus. merDe deze ruimte is te huur
rlckring Geplaatst: 5 november 2004 Geplaatst: 5 november 2004 Tja,.. als die melding compleet nieuw voor je is zou je deze truk eens kunnen proberen in pure dos. Dus opstarten met f8 in gedrukt houden, in keuze menu kiezen voor "alleen dos" en dan dus die opdracht uitvoeren. c:\rm -r filename Lijkt messchien op een virus zoals ome merde zegt maar komt mij onbekend voor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen