-= [ Appien ] =- Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Iemand ervaring met een Xbox op een CRT beamer? Rechstreeks of via een scaler/pc? Kheb ook al van die converters gezien (X2VGA), maar dan moet je je Xbox naar NTSC switchen...
XtremeNooB Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 naar NTSC switchen is vrij simpel met de Enigma Video Mode Selector. Maargoed dat programma wil wel een "chippie" in je xbox zien.. Heb verder geen ervaring met beamerr en de xbox... wel met de xbox zelf :-) Topfield 4000 - Aston Dual Cam - 78cm Triax wok
NEO_X Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 ik heb een xbox met een dlp beamer werkt perfect ntsc met switchdisk doen maar wel idd sjip voor nodig ik gebruik de svhs uitgang van mijn xbox cable ik heb de advanced cable met optische uitgang en svhs het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Geplaatst: 4 november 2004 die CRT beamer moet ik aansturen met een 5 BNC's kabel (vga signaal)
Gast Geplaatst: 5 november 2004 Geplaatst: 5 november 2004 Je zou er een scaler kunnen tussenzetten. Hoe kijk je dan bv dvd op de CRT?
wammeswaggel Geplaatst: 5 november 2004 Geplaatst: 5 november 2004 Als de kabel het probleem is: ik heb er hier nog wel een liggen(VGA->5xBNC). Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Geplaatst: 5 november 2004 Citaat: Je zou er een scaler kunnen tussenzetten. Hoe kijk je dan bv dvd op de CRT? Momenteel via een PC
Gast Geplaatst: 5 november 2004 Geplaatst: 5 november 2004 Beste is dat natuurlijk via een scaler te gaan doen maar das natuurlijk niet goedkoop. Ik heb nu een BG808s hangen met een HTPC en daarop een HOLO3DII kaart , daar kun je dan vanalles kwa bron op gaanaansluiten.
Gast Geplaatst: 9 november 2004 Geplaatst: 9 november 2004 Zelf gebruik ik een Xbox High Definition AV Pack in combinatie met een KDS Xblaster. http://www.xbox.com/en-us/hardware/highdefinitionavpack.htm http://www.envynews.com/index.php?ID=411&page=
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Geplaatst: 9 november 2004 Hoi Rob, het is een Sony VPH-1270QM (SuperData)
Gast Geplaatst: 10 november 2004 Geplaatst: 10 november 2004 Hoi Wat Patrick hierboven schrijft is een zeer goede optie. Je kunt ook opzoek gaan naar een input board voor component met HDTV specs voor de Sony. Probeer eens bij www.**********.com Rob *** Rob, goed bedoeld, maar het is de site van een shop en dat mag hier niet! Denk aan onze regels.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen