Gast Geplaatst: 7 mei 2000 Geplaatst: 7 mei 2000 Vrijdag heb ik de nieuwe software 1000.19 hdf<BR>ingeladen, maar kan nu niet zeggen dat de ontvanger er sneller of beter op geworden is.<BR>Ik vond de ontvanger sneller draaien op de vorige software versie. (ook het schakelen tussen seca en irdeto)<BR>Nu weet ik niet welke versie dit was en waar ik hem kan downloaden, zodat ik de versie terug kan zetten in de Humax 5400.<P>Groeten uit Twente Tukker1<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 mei 2000 Geplaatst: 7 mei 2000 Same with me. I installed th ...19 version and nothing changed (except Premiere World is now displaying the äöü... correct).<P>ICQ 73379733<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 mei 2000 Geplaatst: 7 mei 2000 TEEBEE bedankt voor de verwijzing, ik had overal al gezocht ook op de Humax site van jou persoontje. Maar natuurlijk niet in de Misc sectie.<P>Ik heb toch echt het idee dat met de nieuwe sofware versie de ontvanger af en toe blijft hangen met name als ik de ontvanger op bijv RTL4 (nieuw frequentie)zet.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Voor wat word er steeds alles<BR>herhaald want al bij de eerste<BR>dag werd verteld dat er geen<BR>vooruitgang is met de nieuwe<BR>softw.De beste tot op heden<BR>vind ik zijn eige softw,Tot nu toe.<BR>De Groeten naar Ude<P>[This message has been edited by sylvester (edited 10 May 2000).]<p>[This message has been edited by sylvester (edited 10 May 2000).]
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Wat wil jij nou eigenlijk Syl?<BR>Schrijf eerst eens fatsoenlijk Nederlands, dan weten we wat je bedoeld!<P>(en volgens mij bedoel jij Uden of niet?)<P>------------------<BR>Cu,<P>__--== SaTsToRmeR ==--__<p>[This message has been edited by SaTsToRmeR (edited 08 May 2000).]
Gast Geplaatst: 10 mei 2000 Geplaatst: 10 mei 2000 En dat voor een Moderator<BR> ***** SATSTORMER *******<P> Zij die het voorbeeld<BR> Geven hoe je,je hier<BR> op deze forum moet<BR> gedraagen<BR> of niet dan <BR> ******* Satstormer *******<BR> =====================================<BR>
Aanbevolen berichten