Gast Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Hallo. Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om het (hele?)sky pakket te ontvangen? Mijn schotel richt ik momenteel op 28 graden oost, ik heb een Hyundai 1000ir (irdeto) ontvanger. B.V.D.
Gast Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Hey Rondevos, Een Abbotje nemen via een Dealer... Geen (officiele) hack voor SKY vrees ik. Greetz, Bleep
guykers Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Er is een verschil tussen ontvangen en een gedecodeerd signaal. Het sky pakket op astra 2 is alleen te bekijken met een abbo. ps ontvangen kunnen we dus allemaal, het bekijken dus niet. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Puch Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Je hebt een skybox en een officieel abo nodig voor sky. Sky kan enkel bekeken worden met een combinatie van box en kaart. Deze abo's zijn legaal te verkrijgen. Sky is wel een prijzig pakket. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen