harry Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 Mijn laptop accu (batterypack) heeft de geest gegeven, na 2 minuten is het gebeurd: accu leeg na 100 % te zijn geladen. Heeft iemand ervaring met een accu reparatie / herstel ?. Ik kwam hierover zojuist een internetsite tegen en vraag me af of dit wel mogelijk is. Of toch maar een nieuwe kopen? ( 130 euro ).
Gast Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 In de meeste accupacks zit wel een smd circuit die wel eens de geest geeft.Maar uit een gsm ervaring kan ik je vertellen dat je 1...je pack niet normaal openkrijgt of daarna weer dicht. 2...meestal blijkt dat inderdaad de accu zelf gewoon kapot is. Is die 130 Euro een orginele bij de dealer?Soms is effies zoeken op internet wel de moeite waard om een winkel te vinden die ze goedkoper levert. Suc6
harry Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Geplaatst: 3 november 2004 Ja, die 130 euro is de orginele. Maar ik ga verder zoeken, bedankt voor je reactie.
bromtol Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 hier in de buurt vragen we altijd: "heb je het gehoord of heb je het gezien?" ik heb het gehoord, maar nog nooit zelf geprobeerd. accu goed in plastic verpakken om condensvorming te voorkomen. vervolgens 24 uur in de diepvries leggen. dat zou hem weer op kunnen peppen. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Gast Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 bedankt voor het adres morgen heb ik een nieuwe batterij
harry Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Geplaatst: 4 november 2004 Citaat: Misschien word je HIER geholpen...! Vielen dank svetik, aber das gibts auch in Holland..... Hier had ik dus gezien dat een accureparatie mogelijk was. In de vriezer, hmm kan het proberen, hij is nu toch dood. Bedankt voor de reacties.
Gast Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 Welke type laptop heb je eigenlijk dan? Misschien kent iemand hier wel niet-merk accu's voor. Die diepvries truc heb ik ook wel eens gehoord trouwens. Lijkt me alleen wel een beetje onzin. Zelfs in het boekje van mijn mobiele telefoon staat namelijk dat kou de levensduur van de accu verkort.
harry Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Geplaatst: 9 november 2004 Om het verhaal nog even af te maken: De diepvries truuk werkt niet. De orginele accu voor m'n laptop kost zelfs 227 euro ex btw. Heb nu in bestelling een replica voor 149 incl. btw. en hoop dat deze het een paar jaartjes volhoud.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen