marco24 Geplaatst: 3 november 2004 Geplaatst: 3 november 2004 ben in het bezit van een pioneer digitale ontvanger die staat in de kamer en ben ik prima tevreden over nu kreeg ik van mijn ouders de oude pace ontvanger (500 g4) en die speelde nog prima dus mijn lnb omgeruild voor een quad lnb en het een en ander aan sat kabel getrokken (hirschman , best goede kwaliteit dacht ik) nu speelt de pace wel in de kamer met ± 35 meter kabel, maar niet in de slaapkamer met ruim 40 meter kabel daar heb ik namelijk alleen ned 1-3 en rtl 4+5 voor de rest van de zenders geen signaal de signaalsterktes van de pace staan bijde op ca. 25% maar als ik de pioneer bekijk staat de signaalsterkte op 4,5 op een schaal van 5 en is groen gekleurd en inderdaad het is net dat kleine beetje te weinig signaal die de problemen veroorzaakt voor de pace, en mijn vraag: is de pace nou zo ongevoelig of is er wat defect ik heb nl wel een 80 cm schotel die goed uitgericht is
Moderator Matchless Geplaatst: 3 november 2004 Moderator Geplaatst: 3 november 2004 die pace is gewoon slecht.was 1 van de eerste generaties decoders.nu zitten er veel meer zenders op de sat en de pace vindt dat niet aardig.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
marco24 Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Geplaatst: 4 november 2004 is dat het probleem met een paar meter minder kabel beneden speelt ie goed boven net iets minder signaal en alleen 123 rtl 4+5 dus aan veel zenders ligt het niet het was alleen handig geweest op de slaapkamer zo'n 2e ontvanger of zou de ontvanger niet meer helemaal pluis wezen en geen genoegen nemen met minder signaal of heeft iemand een tip zodat ik 'm boven kan gebruiken
opzolder Geplaatst: 5 november 2004 Geplaatst: 5 november 2004 Een mogelijkheid zou zijn om de pace op een plek te zetten waar hij minder kabel nodig heeft en dan de bediening vanaf de slaapkamer regelen met zo'n infrarood extender. Niet mijn keus maar het kan. Een signaalversterker bij de lnb uitsluitend voor de pace zou ook een oplossing kunnen zijn. Groeten van de zolder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen