bradajo Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 mijn Sagem box kan geen netwerk meer vinden alleen een paar vraagtekens staan er.heeft altijd prima gewerkt ,maar na terugkomst vakantie deed ie het niet meer.
Moderator Matchless Geplaatst: 4 november 2004 Moderator Geplaatst: 4 november 2004 is niet overleden..je moet gewoon wer in het menu de netwerkcode opnieuw invoeren..verschilt wel per regio dus welke je hebben moet weet ik ook niet.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
cowo Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 Als je kabelsignaal om één of andere reden wat zwakker is geworden, krijg je de jouw genoemde melding. Heeft namelijk een behoorlijk signaal nodig. Controleer dus de kabels en voor je netwerkcode opnieuw in. Is echt niet overleden!
bradajo Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Geplaatst: 5 november 2004 netwerkcode heb ik opnieuw ingevoerd,sygnaal is sterk genoeg maar helaas werkt niet,heb hem opengemaakt en zag toen 2 verbrande weerstanden in de 33 volt lijn van de tuner,dit verklaard alles.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen