DroomDoos Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 Ik wil even mijn tante uitleggen in verweggistan hoe ze de tijd moet instellen van haar 7072 met euromuis software. Kan iemand dat in kerstballentaal uitleggen zodat ik dit telefonisch aan haar door kan geven, heb hier namelijk zelf geen philips meer staan, anders deed ik dat zelf maar zo wordt dat moeilijk.. Harstikke bedankt alvast. DroomDoos
Gast Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 gaat dat niet automatisch? bij mij wel tenminste is dan wel een 6073 maar goed...
DroomDoos Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Geplaatst: 4 november 2004 Schijnbaar niet, de klok loopt een uur voor nu sinds de wintertijd...
guykers Geplaatst: 4 november 2004 Geplaatst: 4 november 2004 mbv "menu" knop, kom je in het hoofdmenu kies optie "4" sijsteminstellingen. kies optie "1" decoder instellingen Boven in beeld staat nu "menu 4.1" druk nu op de "B" toets (tussen a en c)(kan ook op de 8 drukken) beeld geeft nu datum - 04.11.04 (is geselekteerd) tijd- 22:05 (is het nu) gmt tijdzone- 1 (ivm wintertijd) met pijltje 1 omlaag, tijd is geselekteerd tijd instellen dmv cijfertoetsen druk "ok" toets (tussen de pijltjes) druk op de pijl toets rechts van de "0" klaar hoop dat je er iets aan hebt. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen