Ga naar inhoud


card mogelijkheden


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij wat vertellen hoe ik naar Nederlandse e.a. kanalen kan gaan kijken met de IRCI 5400. Alle info hierover welkom.<BR>Bedankt voor de respons<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn zo veel manieren om dit te doen. Je zou bijv kunnen kiezen voor het volgende:<P>- Irdeto abo nemen bij C+. (alleen mogelijk als je al in bezit bent van NL Irderto kaart en je een Nederlands adres kan gebruiken)<BR>- Irdeto kaart zelf vrijschakelen.<BR>- Irdeto wafercard voor Humax maken (nieuwe files met goede data zijn inmiddels alweer te vinden op het net)<BR>- Aston CI voor Seca erbij kopen en abo nemen via C+ zie boven bij Irdeto (overigens kost het voor het gratis abo met NL zenders wel degelijk elk jaar geld)<BR>- Seca wafercard gebruiken en genieten van nog veel meer zenders dan alleen C+<P>En waarschijnlijk zijn er nog wel meer mogelijkheden maar hier heb je er alvast een paar. Mocht een eventuele vervolg vraag zijn hoe doe ik het een en ander zou ik je aanraden allereerst vorige berichten op dit board een goed door te spitten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Satwatcher,<P>zoals ik het allemaal verwacht had, positief...<BR>Wel waarschijnlijk zal ik de komende dagen wel alles wat uitpluizen. Ik denk dat die seca ++ mij wel interesseerd. <BR>Het is nu een kwestie van alles op een rijtje te kunnen zetten voor desbetreffende toestel.<BR>Is er ergens nog ietsje gedetailleerde info over die seca,iredeto..enz? Eventueel waar vindt je die en alles wat er voor nodig is?<P>satdigital@techemail.com<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben schijnbaar nog nieuw hierin (moet nog humax aanschaffen) maar begrijp ik nu dat je eerst een abbonnement moet nemen voordat je waferkaart kan gebruiken,(droom aan diggellen) of is het toch zo dat je meteen met een waferkaart kan kijken, dit was waarschijnlijk een domme vraag.<P>------------------<BR>genuis@tip.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een wafercard hoef je zeker geen abo te nemen die kan je zo inproggen en zou je kunnen gebruiken (let wel op het bezit van de wafercard en zelfs het inproggen ervan mag maar het daadwerkelijk gebruik ervan is voor iedereen in de EU strafbaar).<P>Satdigital ik begrijp dat het rot overkomt als je leest iets in de orde van kijk eens verder dan je neus lang is. Zeker niet de bedoeling om nieuwelingen te pesten maar de bedoeling van deze site is om mensen kennis te laten maken met een leuke hobby met alles er op en er aan. Het is zeker niet de bedoeling om deze site te zien als een soort van gebruiksaanwijzing om kaarten te proggen. Ik kan je echter aanraden om het forum Pics en wafers eens goed na te pluizen en ik weet zeker dat je binnen ni time weet waar Abraham de mosterd haalt<P>Satwatcher<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Satwatcher,<P>ben ik volledig akkoord mee.<BR>Trouwens buiten dit hier heb ik ook nog een hobby, deels te maken met satelliet en voor sommige projekten moet je ook op zoektocht.<P>Als er dan toch een probleem is kan men hier altijd info opvragen. Ik denk dat het grootste probleem van de bezoekers hier, zoeken is, maar de tijd hebben om te gaan zoeken dat is wat anders. Hiermee wil ik geen verwijten richten naar deze users want ik weet dat surfen geld kost. Maar ja, ze zeggen ; " leren kost geld " ;-))<P>Ik zal zeker en vast ook nog hulp nodig hebben dus als ik iemand kan helpen dat doe ik dit zeker.<P>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...