Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag mensen, wie weet welke driver ik nodig ben voor mijn netwerkkaart, deze zit op het moederbord; Asus A7V8X-X.

Of ik ben scheel of blind, ik kan het niet vinden confused.gif

Alvast iedereen bedankt pribo dogeyes.gif

Ik ga nu naar bed, mijn vriendin roept. disc.gif welterusten.

Met vriendelijke groet, Leo.

Geplaatst:

Dag pascalletje, misschien heb jij hier een antwoord op.

Deze driver de VIA Rhine 2 Fast Ethernet Adapter Versie 3.15.0.351 van 27-1-2003 is niet digitaal ondertekent.

Nu is er ook een andere driver namelijk de VIA Rhine 2 Fast Ethetnet Adapter Versie 3.32.0.417 deze is van 9-4-2004.

Mag of kan ik deze driver ook gebruiken of is deze voor een ander moederbord want ik kom hem niet tegen voor mijn moederbord (A7V8X-X) deze driver is wel digitaal ondertekent.

Alvast bedankt; pribo dogeyes.gif

Geplaatst:

Ja dat weet ik, maar mag of kan ik die andere (nieuwere) driver ook gebruiken zonder dat er problemen ontstaan. kweetniet.gif

Geplaatst:

XP zeurt toch zowat altijd over de drivers, en als ie niet goed pleur je hem er toch weer af en pak je een andere...

Op zich heb ik de driver gewoon gevonden door te zoeken op je moederbord type, dus ik neem aan dat het de goeie is.... En anders cd zoeken die bij je moedebord zat.....

Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD

Geplaatst:

Hij zit er nu in, en het werkt. xyxthumbs.gif

Alleen raar dat hij niet vermeld staat bij Asus zelf als nieuwe driver voor dit type moederbord.

Geplaatst:

Als de oude driver goed werkt en je hebt een iets ouder moederbord dan wordt er meestal niet zoveel meer bijgewerkt bij fabrikanten op de site.

De driver die je nu hebt is de meest recente. Mocht je nog een keer bij via zelf willen zoeken, dan moet je de drivers hebben voor de volgende ethernetchipset:

VT6105/L/LOM LAN Combo

Geplaatst:

Als de oude driver goed werkt en je hebt een iets ouder moederbord dan wordt er meestal niet zoveel meer bijgewerkt bij fabrikanten op de site.

De driver die je nu hebt is de meest recente. Mocht je nog een keer bij via zelf willen zoeken, dan moet je de drivers hebben voor de volgende ethernetchipset:

VT6105/L/LOM LAN Combo

VT6105/L/LOM LAN Combo????????????? kweetniet.gif

Ik dacht dat hier een VT6102 chip opzat.

Geplaatst:

De 6102 zijn de volgende 'kaarten':

"VIA PCI 10/100Mb Fast Ethernet Adapter"

"VIA VT86C100A Fast Ethernet Adapter"

"VIA PCI Fast Ethernet Adapter"

De 6105 deze:

"VIA Rhine III Management Adapter"

"VIA Rhine III Fast Ethernet Adapter"

"VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter"

"VIA VT86C100A Rhine Fast Ethernet Adapter"

"VIA Rhine Family Fast Ethernet Adapter"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen