tds Geplaatst: 6 november 2004 Geplaatst: 6 november 2004 Hallo, Ik gebruik Progdvb 4.44.2 met een Galaxis 1.3 kaart. Via Yankse kan ik mijn C+ kaart sharen op de Dreambox Op de Dreambox staat Hydra Angharad met Radegast actief. Als plugin wil ik nu eens Cardserver Client van ALTX proberen. Helaas krijg ik geen verbinding, ik denk zelf dat het aan de deskey ligt, verder is het zo'n beetje hetzelfde als in Yankse De in te vullen deskey bestaat uit 16 cijfers onder Radegast, bij Newcamd uit 30. Zie ook bijlage Iemand een tip?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 november 2004 Geplaatst: 6 november 2004 Probeer deze maar eens, die werkt zowel met Radegast als met Newcamd. Gebruik ik zelf ook (is met RAR ingepakt)
tds Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Geplaatst: 6 november 2004 Dank je Appien, Maar onder protocol staat niet Radegast, wel newcamd en nog 3 anderen (Vlgs mij had ik deze al een keer eerder van jou gedownload trouwens) Zie ik iets over het hoofd?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 6 november 2004 Geplaatst: 6 november 2004 Oeps, ik zie het jah, deze is niet geschikt voor Radegast...Sorry. Kzal ff in mijn archief kijken of ik nog een radegast plugin heb liggen..
roymar Geplaatst: 6 november 2004 Geplaatst: 6 november 2004 deze zou met radegast moeten werken. Gr.Roymar 737483-wincsc_106_1.zip Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
tds Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Geplaatst: 7 november 2004 Roymar, Dit is dezelfde als ik boven beschreven heb met het verschil dat ik ondertussen versie 1.08 gebruik. Werkt deze bij jou wel? Ik gebruik trouwens Yankse 1.30, Yankse 1.31 schijnt helemaal niet te werken. Als ik newcamd als server wil gebruiken, heb ik dan newcamd cs nodig? Aan newcamd valt onder Hydra niks in te stellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen