Ga naar inhoud


Allcam SE: Humax blokkeert


Gast

Aanbevolen berichten


Beste clarke1,<P>Waar vind ik deze Alfredo soft, ik heb in de downloads gekeken doch niet gevonden.<BR>Heeft U deze, en kunt U deze mij toesturen via mijn e-mail?<BR>frankie_95@hotmail.com<BR>Dank bij voorbaat.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Dijkstra zegt (bepaalde combinaties Humax-cam werken andere niet) doet me dus meer en meer op een timing probleem wijzen. Misschien is het eens te proberen om de x-tal freq. ietsje te veranderen door de afsluitcapaciteitjes aan te passen. Daarom werkt die weerstand over het x-tal bij sommige misschien. Het x-tal wordt dan meer belast en verschuift de frequentie waarschijnlijk al een heel klein beetje. Maar ik kan er natuurlijk compleet naast zitten smile.gif<P>------------------<BR>Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

4not,<BR>Ik ben die 12 postings van je nu al ff aan het volgen en er zit geen enkele waardige of nuttige bijdrage aan dit board bij!<BR>Nog 1 keer onzin posten en ik donder je van het board af!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 17 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is hier toch opgelost door andere aston crypt en de nieuwste software. Aston werkt in andere receivers goed. Nu zeg het maar....<P>Is toch al vaker over gepost dat sommige astons niet 100% in een humax werken. <P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...