Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft iemand een nieuwe zenderlijst voor astra+hotbird en evt eutelw2 ?<BR>of zou iemand zijn zenderlijst willen met mij willen uitwisselen?<BR>gaarne jullie reactie ! smile.gif<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Geplaatst:

ik heb wel een nieuwe zenderlijst gemaakt met favoriet, genre enz. Het probleem is dat wanneer ik deze lijst patch met het fixprogje, de lijst niet meer bruikbaar is.<BR>Als iemand het voor elkaar krijgt om deze lijst te bewerken met dit progje, kan de lijst misschien op dit board ter beschikking stellen aan eenieder<P>------------------<BR>

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Geplaatst:

Ik heb een lijst met settings van<BR>astra<BR>hotbird<BR>telecom2b/3d<BR>thor<BR>sirius<BR>eut2f4<BR>eut w2<BR>eut w3<BR>telecom2c<BR>nile<BR>telstar<BR>kopernikus<P>hispasat moet nog<BR>kijk maar of je er wat aan hebt<BR>ligt in je mailbox<P>Prom<BR>Ik zet hem ook op mijn <A HREF="http://www.zap.to/satlink" TARGET=_blank>www.zap.to/satlink</A> <BR>binnekort<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hey stuur mij die settings ook even!!!<P>Alvast bedankt!!!<P>(ik heb al op je site gekeken maar daar stonden ze nog niet)<P>Groeten,<P><BR>Erik.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

pepper<BR>als je nu de zenderlijst bewaart, en alle kanalen opnieuw inleest, kun je de network en transponder id overnemen en in je oude zenderlijst terugzetten, dan werkt alles 100% moet je wel de nieuwste formula gebruiken.. 1.03<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.