Gast Geplaatst: 10 juni 2000 Geplaatst: 10 juni 2000 Dear Customer Luke<P>Thank you for your request.<P>We would like to answer for your Technical Support Request Registration No<BR>:<P>==================================================<P>Answer :<BR>This voltage is present because our receivers do not have a DC coupling<BR>device at the audio output. This is because most video recorders have<BR>this device at their end, therefore we felt we did not need to include a<BR>device at the receiver end.<P>Ik ben een gekwalificeerd technieker bij het merk S*** en kan je met zekerheid zeggen dat sommige video's hiermee een probleem hebben.<BR>Het is dus het verstandigst als je een capaciteit van 100uF/25V in serie zet met de audio (+ uiteraard aan de kant van de Humax) en achter de capaciteit een weerstand van 47K naar de massa.<BR>ALS ELK MERK ZO GAAT BEGINNEN!!!<BR>ps het blijft een goed toestel maar.....<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juni 2000 Geplaatst: 12 juni 2000 hoi luke,<BR>ik krijg dat geluid zowel op mijn stereo als op de tv, tv zit normaal via scart verbonden en stereo via de tulpjes <P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl
Gast Geplaatst: 12 juni 2000 Geplaatst: 12 juni 2000 hoi luke,<BR>ik heb dit probleem volgens mij ook met mijn grundig 100hz breedbeeld toestel, alsi k de ontvanger uitschakel krijg ik een aantal strepen op het beeld (wit) en gaat het geluid heel hard brommen. <BR>zelfde oorzaak?<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl
Gast Geplaatst: 12 juni 2000 Geplaatst: 12 juni 2000 Dit is volgens mij meer een aardingsprobleem<BR>?potentiaal verschil aan schotel-gnd,humax en grundig???<BR>je zou de humax eens kunnen aansluiten via de cinch uitgangen en 1 voor 1 checken wat het probleem veroorzaakt.<BR>Check dit even en laat het weten op een reply<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 13 juni 2000 Geplaatst: 13 juni 2000 hoi, je moet eens proberen om je massa's (ofwel "gronden") van elkaar te scheiden. bijv: door enkel stereoketen aan te sluiten aan humax (en dan eens luisteren) etc....--kijk eens na of je nergens een aarding aan je stekkers van toestellen hebt (als deze toestellen op een andere 220V muurstekker(weet niet goed om dit uit te drukken ) dan kan het zijn dat dat je brom via de massa oppikt (massa-potentiaalverschil)----je kan dan een verlengsnoer nemen waar de massa niet van aangesloten is.<BR>Als je het probleem afzonderlijk niet hebt maar via tv en stereoinstallatie wel is er de mogelijkheid dat je er audio-scheidingstransfo'tjes er tussen zet.<BR>Probeer dit even<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 14 juni 2000 Geplaatst: 14 juni 2000 beste luke<BR>ik zal eens kijken jammergenoeg heb ik niet zoals jij en ik het S*** assist programma voor humax ))<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl
Aanbevolen berichten