edbe Geplaatst: 7 november 2004 Geplaatst: 7 november 2004 wat ik nog eens graag wil weten is, zijn er nog satters die met hun analoge ontvanger nog satelliet kijken. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
guykers Geplaatst: 7 november 2004 Geplaatst: 7 november 2004 Ja. Mijn vrouw doet niets liever, voor haar veel gemakkelijker om de video te programmeren. Kan de oudste tenminste niets aan haar instellingen wijzigen. Tevens nog een analoge standbye staan (loopthroug via flip) in mijn zolder/hobby kamer, indien door het slechte weer mijn digitale uitvallen. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 8 november 2004 Geplaatst: 8 november 2004 Dagelijks op 2 verschillende analoge ontvangers.
D.Quijote Geplaatst: 8 november 2004 Geplaatst: 8 november 2004 in nederland heb ik nog een pace 300 staan, die gebruikt mijn vrouw als ze voor een korte tijd in nederland is, dan kan ze de duitse zenders zien die niet op de kabel zitten. gr. D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen