Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Delen Geplaatst: 17 juni 2000 waarschijnlijk maak je gebruik van de oude V3 of heb je de oude niet volledig verwijderd voor het installeren van de nieuwe V3 (v1.03).<BR>Je moet echt de map: c:\program files\formuleV3b\ volledig verwijderen en dan vervolgens opnieuw v1.03 installeren.<P>natuurlijk ook de com port en receiver type instellingen goed zetten.<P>suc6<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 juni 2000 Delen Geplaatst: 17 juni 2000 Ik krijg geen nieuwe kanalen in de Humax<BR>geladen, hij geeft geen foutmelding tijdens het laden, wel kan ik de settings/kanalen vanaf de humax in de pc laden.<P><BR>wat doe ik verkeerd?<P><BR>Derrick<P>------------------<BR> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 juni 2000 Delen Geplaatst: 18 juni 2000 Dat probleem had ik ook. Inderdaad de nieuwste versie van v3 installeren. Autodetect uitgezet en goede type reciever aanklikken (bij mij de eerste irci-5400 in het lijstje)No problems<P>------------------<BR> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten