Ga naar inhoud


patch allcam


Gast

Aanbevolen berichten

wat ik las in het engelse irci5400 forum over het overzetten van de 29f002 ic, is dat een gerucht of heeft iemand dat ook werkend gezien?<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een nederlands clubblad gelezen. Dat je je humax weldegelijk munt laten ombouwen. detail kan ik niet geven moet je eerst lid worden van die club en daar wacht ik nog even mee<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe die teebee is me een grapjas :P<BR>ok ik (en de rest) wacht vol spanning op het project dan :-) <BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok wat dat type ic betrefd weet ik niet maar ik heb het weldegelijk gelezen in de FIRST DUTCH SATELITECLUB EUROPE.<BR>In de mei editie 4de blz. Met of zonder blokker functie.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het mogelijk is, maar is die interne cam software dan niet te vervangen door de 4.6 se software als deze toch in de flash gebakken zit.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat echt niet zo makkelijk!!!<P>Een deel zit namelijk in het flash geheugen en een deel zit op een EEprom.<P>Je zult ze dus beide moeten flashen, het makkelijkst is met een seriele kabel, er is echter nog niet wat fatsoenlijks beschikbaar.<P><BR>Groeten,<P><BR>Erik.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat is hier de status van TeeBee ????<P>Mvg MQ<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by TeeBee:<BR><B>De software van de interne cam bevindt zich gewoon in het normale flash geheugen van de receiver en kan dus alleen gepatched worden d.m.v. het patchen van de operating software.<P>Sorry voor de misverstanden die hierdoor zijn ontstaan.<BR>We zijn wel nog heel hard bezig met de software patch en we houden jullie op de hoogte!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...