Ga naar inhoud


probleem humax !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!irci5400 help


Gast

Aanbevolen berichten

Probleem nr 1.<BR>Ik lees dat iedereen het over nieuwe software heeft namelijk hic 1.00.19 <BR>Nu is mijn probleem ik heb HIc 1.00.20 is dit nieuwer of ouder ?? <BR>Dit is de STB status :<BR>H/W VERSION OAK 1.3<BR>S/W VERSION HIC 1.00.20<BR>S/W LAST UPDATE 17 MAY 2000<BR>LOADER VERSION H 1.33 5 (0016.0400)<P>probleem nr.2<P>Bij het inladen van de settings-lijst (wat overigens bij mij veel sneller gaat dan het downloaden naar de pc ) krijg ik een melding file acces denied . En als ik dan ga kijken naar mijn lijst is alles bij het oude gebleven . Ik krijg geen nieuwe lijst in mijn ontvanger . <P>PS:// als ik de settings lijst van sat4all gebruik dan krijg ik als ik de file open in het programma formulaV3 een melding This file is formatV2, converting it??? <P>Probleem nr.3 <P>Mijn disecq switch die ik samen met mijn go phillips seca box (nederlandse versie ) gebruikte die krijg ik ook niet aan de gang op mijn humax , weet iemand hoe ik de settings in mijn ontvanger moet aanpassen zodat dit wel lukt ??<P><BR>Zo dat was het, dit zijn de enigste problemen die ik tot nu toe met mijn humax had en ondaks deze kleine probleempjes met ik zeer blij met deze aanwinst .<P>Alvast bedankt en vriendelijke groetjes,<BR>Nafets<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


beste nafets<BR>ik heb ergens anders gelezen op het board dat de software versie 20 geen oudere of nieuwere is maar dat komt omdat er een andere type tuner inzit en daarvoor zitten er aanpassingen in wink.gif<P>gebruik je wel formula 3 1.03 ? anders gaat het ook niet goed<P>bij menu -> installation -> service searching -> pin -> antenne settings<BR>daar kun je je diseqc instelling veranderen per satteliet, a en b voor disecq 1.0<P>succes smile.gif<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was de hic 1.00.20 bedoeld voor de CRCI-5500 en de 1.00.19 voor de irci-5400<BR> <BR>(orgineel bericht smile.gif<BR>software heeft namelijk hic 1.00.19 <BR>Nu is mijn probleem ik heb HIc 1.00.20 is dit nieuwer of ouder ?? <BR><P>------------------<BR>genuis@tip.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genius,<BR>zoals TeeBee al uitlegde in een andere topic, HIc 1.00.20 is voor de irci-5400 maar met andere tuner (bij gebrek aan onderdelen heeft humax een andere type tuner gebruikt)<P>Dus als het jou kan gerusttellen, HIc 1.00.20 is "nieuwer" cool.gifcool.gifcool.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...