Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

TeeBee, een klein vraagje,<P>Waarom komt er bij de Telepiu of stream geen EPG door? Zoals je weet, bij Nokia is dat geen probleem.<P>Moet er nog iets aangepast worden in de settingslijst?<P>alvast bedankt voor je kostbare tijd..<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

hoi antony<BR>staan bij de transponder en network id alle getallen ingevuld?<BR>groetjes<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Geplaatst:

volgens mij wel. Het is de lijst die ik van deze bord heb afgehaald.<P>thanks for yours reply efcee<P>------------------<BR>

Geplaatst:

TeeBee,<P>weer eens de lijst opgeladen, en nu werkt het wel. zou ik iets verkeerd gedaan Hebben??<P>alvast bedankt<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Jullie hebben met de settinglijst van het board hier, neem ik aan ook geen cinemas, maar Discovery op die plaats ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Ptje,<P>inderdaad, maar effen laten zoeken en cinemas zijn er ook.<P>sluukes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb nog ergens zo`n settinglijst gevonden met de zelfde fout er in.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.