Ga naar inhoud


geen software in 5400


RobinHood

Aanbevolen berichten

zowel met WDN4oak en V3 laadt pc geen software in een humax. Er komt E-ID in display te staan . App loopt steeds vast, wou dus even nw soft laden. KKan wel settinglist naar binnen laden, echter weer niet terug naar pc. <BR>Moi,.... ben.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

nee dus, alles geprobeerd, de settings gaan er wel in, geen software. Wou proberen om van humax side de 1.00.19 te laden zodat mischien het blokkeren van de hu'tjes op te heffen: helpt dus niet . Bij status v..d. ontvanger heb ik trouwens bij loader staan: h1.33. Terwijl bij andere die wel goed draaien hier L.1.33 staat Verder heb ik de versie: 1600400. <P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens de soft in te proggen via het icoon op de icoonbal en niet via de ird balk...helpt zo nu en dan bij mijn Humax... Is al vaker gezegd de editor blijft een ramp op dit moment maar er wordt van diverse kanten hard gewerkt om iets veel beters te ontwikkelen<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de Settings succesvol in te laden moet je Humax 5400 (ik geloof 16.04) handmatig selecteren en niet automatisch en je zult zien dat de software nu als een speer loopt.<BR>Als de meter op 100% staat is de Humax nog niet klaar met inladen en gaat naar een paar seconden verder (zie display 5400)<P>Greetings Tukker 1<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens wat voor een loader hij heefd. Volgens mij betreft het een Jongere tuner met een ander tuner gedeelte en dus ook andere software. Hic 19 erin zal dus niet gaan. Maar draait die tuner dan standaard niet op Hic 20 ?<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad P, deze nieuwe app. hebben alle H 1.33 loader. Let dus op bij aanschaf!!!!!<BR>Schijnt nieuwste eis te zijn die bepaalde firma's aan humax gesteld hebben. Je kunt er niet over klagen bij imp. omdat het volgens hun een eigenschap van het apparaat is. <BR>Dus geen irdeto ci in een 5400 met loader H1.33. Dit viel trouwens ook al te lezen in hopper guide, waarschijnlijk had die testapp. ook dezelfde loader, Heb nog gebeld met uitgever.<BR><P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,Hoe kun je dan verklaren dat ik 4 verschillende nieuwe 5400 heb geprobeerd met 15 ci 's van 3 verscillende leveranciers.<BR>Ook free... hebben dezelfde euvel. Na enige tijd blokkert ontvanger volkomen. Zogauw je de ci eruit trekt is het probleem over.<BR>Dit probleem is voor de imprteur ook gewoon een vast gegeven. Bij de L1.33 loader werken al m'n ci's ook goed, het ligt dus wel aan de ontvanger<BR>Als je hier een goed antwoord op weet, ....welkom.<BR>groetn oet grunn, ben.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik geloof jullie wel, hebben jullie dan ook de versie met 400 op het eind?<BR>En wat kan er hier dan misgaan vraag ik me af<BR>Ik blijf wel verder proberen, alle tips zijn welkom.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5400 draait nu goed, wel nadat ik de van uit Uden gekregen 0020 software geladen heb. <BR>Deze ging zo naar binnen, evenals de 0021.<BR>En nog steeds wil de 0019 niet naar binnen. Er zit dus iets vreemds in de hier aanwezige apparaten. Kreeg vandaag nog weer een nieuwe <BR>5400 binnen met loader versie H1.34. Nog niet getest.Bedankje voor iedereen die mee gedacht heeft.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ook. Nou blijkt dat ontvanger ook nog vastliep met de 21 versie, maar niet met de 20. Het kan zijn dat ik per ongeluk de instellingen van de ci verkeerd had staan .<BR>De 20 draait in ieder geval perfect.<BR>Heb hier geen ac3 in huis. Weet iemand of in de 21 ook al ac3 zit?<P>en ...., satwatcher, dat met die prijs voor 5400 was na reactie van een aantal mensen die vroegen of er niet gezamelijk via sat4all of zo ingekocht kon worden. Maar ik zal in het vervolg hier niet meer op reageren.<BR>Moi. ben.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...