Ga naar inhoud


Diseqc probleem en asthon moduul


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op sat4all dus ik ken nog niets<BR>Ik heb een gemoteriseerd diseqc 1.2 systeem<BR>Maar ik kan maar 16 antennes instellen terwijl diseqc er 49 heeft komt daar nog een update van zodat ik meer antennes kan installeren??? i hope.........<BR>Welke versie van v3 is de laatste versie en komt er ook een sorteer routine in want nu heb ik alles doorelkaar staan of moet ik dat toch zender voor zender ordenen????<BR>in versie v3 1.01 zit een bug met de compoort<BR>Hoe kan ik de aston modul updaten ik heb helaas nog de 1.0 versie maar ik hoop dat je die moduul ook via de satteliet kunt updaten<BR>Hoe en waar en welke satteliet en frequentie<BR>En waar kun je terecht voor Via access (Niet in de winkel dus)moduul en kaart???<BR>Groetjes<BR> Ruud.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ptje:<BR><B>Even lezen......<BR> <A HREF="http://www.sat4all.com/board/Forum16/HTML/000119.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/board/Forum16/HTML/000119.html</A> <P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Ja bedankt voor je replay<BR>maar komt er nog een update voor de Humax zelf?<BR>Want dat heeft mijn eerste prioriteit.<BR>Want die zestien antenne setting is niet echt veel terwijl de diseqc zelf er 49 heeft.<BR>Ik kan alle sattelieten ontvangen van die in de sattelite staan dus dat is geen probleem<BR>er moet alleen een update uitkomen om die sattelieten ook daadwerkelijk stuk voor stuk<BR>vast te kunnen leggen in de Humax 5400 en dat gaat dus nog niet.........<BR>Groetjes<BR> Ruud.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit het Forum Humax 5400 is Teebee moderator. Als in een topic een moderator bij nickname noemt zal hij het in mijn ogen als hij het leest altijd reageren. Er zal overigens wel een goede film op canal+ zijn, want het is zo verdacht rusig hier. Dus even gedult hebben denk ik. <P>------------------<BR>afz. Ptje<p>[This message has been edited by Ptje (edited 30 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmmmmmmmmmmmm mooi is dat ik heb hem nodig<BR>en hij smeerd hem....... ;-)<BR>Maar goed dan maar effe wachten he<BR>zit niks anders op......<BR>maar weet jij of ik ergens een viaccess moduul voor weinig kan bemachtigen (evt. met kaart)??<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Teebee al wat gehoord ????<BR>maar ik heb vernomen van de importeur in uden<BR>dat er een motorbesturing uitkomt die op 38 volt werkt....<BR>Word het dan toch een nieuwe d box met motor ????<BR>Ik hoop het niet........ <BR>Ik hoop dat de software team<BR>aandacht geeft aan dit probleem........<BR>En heb hem geschreven dat ik dat niet zo leuk vond dat het niet mogelijk was om er meer kanalen bij te zetten want de nokia9800 had er ook maar 16....<BR>Wat heb ik met de nokia te maken???<BR>Dus ik hoop dat er toch een update cq nieuwe software komt om dit probleem te verhelpen...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg weet niet over welke soft je het hebt maar mijn hummer kan toch echt meer als 16 sat`s aan hoor. alleen je moet ze er wel zelf even inzetten. dus met de hand de gewenste sat op zoeken. naampje geven . en ook die staat dan in het lijstje . Onder de 16 die ze er vooraf ingezet hebben.<BR>user define staat er niet voor niks lijkt mij.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Djazzie dat is in het eerste menu dat klopt<BR>maar als je tweede menu (dus van de motor setting) wilt hebben dan kun je er niet meer dan 16 in programmeren maar volgens *** Uden<BR>zouden de koreanen aan het aanpassen zijn om er meer kanalen in te zetten dus effe geduld<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Teebee ik heb het gelezen<BR>die post komt dus ook van mij<BR>en nu maar wachten wanneer ze met een update uitkomen.<BR>Maar ik las in een ander forum??? dat jullie<BR>er ook mee bezig zijn om er andere software te maken voor de humax of heb ik dat nu verkeerd begrepen.......<BR>maar goed ik hoop dat ik niet te lang hoeft te wachten.....<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...