Gast Geplaatst: 13 november 2004 Geplaatst: 13 november 2004 Neen niet openschroeven. Via configuratie scherm je netwerk kaart verwijderen dus niet fysiek. Heb het idd ongelukkig opgeschreven met dat "hardwarematig". Avensis
Bigfoot Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Geplaatst: 14 november 2004 Dat werkt ook niet. Maar goed, ik heb er geen last van. Wat ik nog wel raar vind is dat als ik de firewall op de modem aan zet, ik na een dag geen IP meer krijg van BabyXL. Firewall uit en hij doet het weer Hij staat ingesteld op Enet Encap (geen RFC 1483)
Gast Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Gokje Lease verlopen? Avensis Nog even terug naar die netwerkbrug de brug is toch gekoppeld aan je netwerk kaart? Dus als je via configuratie naar systeem naar hardware naar apparaatbeheer naar netwerkaarten gaat rechts klikken installatie ongedaan maken dan moet je brug ook weg zijn
Bigfoot Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Geplaatst: 15 november 2004 Citaat: Gokje Lease verlopen? Avensis Maar wat hieraan te doen dan?
Gast Geplaatst: 15 november 2004 Geplaatst: 15 november 2004 Mischien moet je de WAN/WAN UDP poort 68 wel open zetten? Dat is iig zo bij een Prestige 652. Staat SUA wel op ONLY? Avensis Heb zelf geen Zyxel en BabyXl kan dus niets testen ofzo.
Bigfoot Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Geplaatst: 15 november 2004 Ik heb Zyxel ge-mailed en het blijkt idd dat met de software die ik had genomen om de modem te upgraden (IT 03) een bepaalde poort wordt dichtgezet die nodig is voor de IP toewijzing. Dus ik zal een nog nieuwere erop (IT 05) zetten, dan gaat het hopelijk weer goed. Allen bedankt voor de hulp. edit: met nieuwe soft lijkt het goed te gaan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen