Ga naar inhoud


Humax IRCI-5400 EN PREMIERE WORLD??


Gast

Aanbevolen berichten

IK BEN VAN PLAN EEN HUMAX IRCI5400 AAN TE SCHAFFEN ..IK BEN AL IN HET BEZIT VAN EEN CI CAM MET 4.6SE SOFTWARE ...<BR>DE VRAAG IS OF JE HET PREMIERE WORLD PAKKET KUNT ONTVANGEN.........???<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo allen, een CI met versie 0.5 is dat dan geen all cam? want hiermee lukt het echt niet hoor, iemand een sugestie (andere dan herprogrammeren van CI, want ik heb nl geen laptop) voor de rest een prachtmachine die 5400.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SAT4ALL,<P>blijkbaar is het wel een all cam, met volgende opties:<P>Update<BR>Emm Disabled<BR>Ecm Disabled<BR>Auto Update Off<BR>Blocker: On<P>als iemand weet welke instellingen gewijzigd moeten worden, zou ik U zeer dankbaar zijn.<P>alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TeeBee,<P>stomme vraag misschien, zit er in versie 4.6se ook een blokker funktie?<P>zou het niet mogelijk zijn om van een Irdeto CI met de juiste soft een Seca CI te maken of eentje die beiden aankan, zowel seca als irdeto?? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar o waar vind ik een GOEDE file om mijn CI om te vormen naar allcam 4.6SE?<P>bedankt op voorand voor uw reakties....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan 2old4this <P>bedankt voor de link. Deze was niet 100% juist, maar ben even gaan bladeren op de site zelf en heb het gevonden.<P>thanks<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...