Gast Geplaatst: 10 november 2004 Geplaatst: 10 november 2004 Hallo iedereen! Als nieuweling wil ik aan jullie veteranen vragen welk merk en type PCI DVB-S kaart ik het beste kan aanschaffen voor hoofdzakelijk TV kijken en radio luisteren. Datadiensten en Internet hoeven van mij niet. Uiteraard moet het wel mogelijk zijn om op legale wijze naar gecodeerde zenders te kijken. De kaart moet feilloos kunnen draaien op Windows XP Professional SP2. Aub een kleine argumentatie waarom ik beter het ene merk kan kiezen dan een ander. Tevens verneem ik graag van jullie waar al dit moois te koop is.dan wel via PM Een schotel, lnb en stukje kabel haal ik bij een lokale winkelier die jammer genoeg geen verstand heeft van PC's. Alvast bedankt voor de moeite! Edwin
jaapvdpol Geplaatst: 10 november 2004 Geplaatst: 10 november 2004 Volgens mij is de technisat skystar 2 een hele leuke kaart voor weinig (65 euro). Met het programma 'progdvd' kan je daar leuke dingen mee doen (feeds, hdtv). DM7000S/DM500S - Multytenne Twin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen