Gast Geplaatst: 5 juli 2000 Geplaatst: 5 juli 2000 Ben,<BR>Ik weet niet of het bij de cinedoms niet werkt (daar ik deze niet ontvang op mijn 5400) maar bij canal+ moet je eerst op het rode topje info drukken en daarna op het topje met het vraagteken om de info van het programma weer te geven. Werkt schitterend !!!<P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>
EasySat Geplaatst: 5 juli 2000 Geplaatst: 5 juli 2000 Niet iedere aanbieder stuurt info mee.<P><BR>EasySat<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 juli 2000 Geplaatst: 5 juli 2000 Nou als hij info heeft op de mediamaster zou het toch ook moeten lukken met de humax.<P>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 juli 2000 Geplaatst: 5 juli 2000 en dat werkt dus ook met 'I' en '?' dus kunnen we dit topic met een gerust hart sluiten <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
RobinHood Geplaatst: 5 juli 2000 Auteur Geplaatst: 5 juli 2000 Waarom geeft de 5400 geen informatie over de<BR>film bij bv. cinedome kanalen ,zoals bij de mm wel gebeurt na het indrukken van de i . Dat vind ik echt wel een gebrek. Of hebben anderen dit wel?<P>------------------<BR> Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
Aanbevolen berichten