Ga naar inhoud


waar in deutschland?


harry

Aanbevolen berichten


Hou er wel rekening mee dat de prijzen van de Humaxdoosjes in Duitsland vanaf 1 juli ook omhoog zijn gegaan. Ze zouden rond de 800 DM op dit moment moeten gaan kosten in het Duitse land.... Is overigens nog steeds een gulden of 100 goedkoper dan in Nederland alleen moet je gaan afwegen of dit prijsverschil het reizen waard is en ofdat er geen problemen kunnen ontstaan bij garantiebepalingen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!<P>Ik woon in Osnabrück en beweer dat het goedkoper kan, enkel en alleen wanneer er meerderen worden besteld!<P>Satfreak!<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel een Humax 5400 voor goede prijs.<BR>Kunnen we misschien gezamenlijk inkopen?<BR>Ik doe graag mee. Is Amsterdam een probleem? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje een vage boel hier.<BR>De een kan korting krijgen, maar zegt niet hoeveel. En tja, iedereen kan korting krijgen, dus dat is al een beetje overbodig.<BR>De ander zegt hem voor een bepaalde prijs gekocht te hebben, maar zegt niet WAAR.<BR>Zijn dit nu serieuze postings, kan het me bijna niet voorstellen, of steekt hier meer achter. Gaarne meer duidelijkheid en openheid. En alvast sorrie als ik er ver naast zit.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk heb je gelijk!<BR>Maar een goede prijs in Nederland is bij: <A HREF="http://www.***geen-reclame***/" TARGET=_blank>http://www.***geen-reclame***/</A> Hier kost de Humax5400 949,-<BR>Beter als al die andere prijzen Zolas 1099,- zoals bij S T V Uden en zelfs 1149,- bij Ralecto Roggel (afzetters)<BR>Scheelt maar een paar tientjes met Duitsland en ze zijn op VOORRAAD.<P>FrenskeB<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by FrenskeB (edited 09 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan komt er ook nog bij dat de ontvanger dan wel 949 kost maar er komt ook nog eens 15 gld verwijderings bijdrage bij staat ergens op een pagina dus word ie nog wat duurder 964 gld.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam zelf het volgende tegen :<BR>glowalla.de<BR>irci 5400 voor 740 DM ~ F 820<BR>nm 9800 voor 800 DM<BR>Adres is in Wittmund, niet zover van prov. Groningen.<BR>Ik wil er niet speciaal voor gaan reizen.<BR>Heeft iemand ervaringen met deze firma?<BR>Mocht ik in de buurt zijn, dan lijkt het me wel wat.<P>Voor een prijs van F 3000 per 5 wil ik ook nog wel langs komen. Wie kan de hoogste korting bedingen? <P><BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens wel een site met een zeer hoge bluf gehalte dat van van Hunen. <P>--- Wij hebben onze programmeur Wolfgang bekend van het setedit programma opdracht gegeven om een speciaal setedit programma te maken voor de Humax-------<P>---Over de nieuwe ontvanger van Galaxis wordt dan even lekker opgemerkt dat de collega's nog niet eens wisten dat deze ontvanger zou bestaan------<P>Zo maar even twee kleine uitspraken van een internetsite van een bedrijf vlak bij de grens die via parralelimport de Humax goedkoper kan aanbieden dan andere zaken die niet zo dicht bij de grens de toko hebben.<P>Overigens wordt op de site dan ook nog eens vermeld dat Seca ontvangers moeilijk leverbaar zijn...lijkt me echt heel sterk dat je in Nederland geen goedgekeurde Seca ontvanger zou kunnen bestelen maar ja wie ben ik.<P>Prijs is overigens niks mis mee maar voor 50 piek meer zou ik liever naar iemand gaan die op een iets genuanceerdere manier zijn produkten aan de man wil brengen<P>Satwatcher<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 09 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

jullie zijn ook een stelletje echte Hollanders he!!!<BR>Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.<P>Ik hoop dat jullie geen aanspraak hoeven maken op garantie. (dan wordt het toch nog een dure ontvanger)<P>Ik heb die van mij bij *** in Uden gehaald omdat bij mij in de buurt geen goede dealers zitten, maar ik heb over service (en de prijs) niets te klagen. (999,--)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...