Ga naar inhoud


Humax +CI+Premiere


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben misschien de stomste van allemaal, maar ik krijg de premiere niet door op mijn Humax (met Irdeto CI = allcam 4.6se ).<P>Zelfde kaartje werkt feilloos op een Nokia. (Uiteraard geen Cinedoms)<P>Heeft iemand een juiste tip hoe ik de instellingen moet zetten voor de CI ?<P>In ieder geval, bedankt voor dit te lezen,<BR>groetjes...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hier bij mij een CI van een vriend geprobeerd alles werkte prima, geen instellingen wijzigen, zorg er wel voor dat de CI goed in de ontvanger zit want ik heb ook enkele keren de CI er in en uit moeten doen voor het werkte. <P>Succes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier bijna zelfde probleem, behalve dat in dit geval de 5400 goed draait op pw(or.kaart) maar dat na ong. half uur de ontvanger vast loopt. Hij blijft dan ook de ci initialiseren. ci is originele 4.6 se,sw versie:2.06. Meerder ci's geprobeerd, 5400 ook en andere kaarten. Ging eerder wel goed!!!! <P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordien werkte het ook bij mij, maar sinds dat de files op "chid" zijn gaan checken werkt het niet meer.<P>Het rare is, steekt je het kaartje in de nokia, werkt alles perfekt. <P>Dus waarschijnlijk een bugje in de ci soft voor provider 10 :-(<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben er al achter, de humax die hier staat heeft een h1.33 loader . In dat geval kan geen irdeto ci meer gebruikt worden, ook kun je niet opnieuw software laden. Check even welke loader er in zit. In de 0019 versie die op hun site staat wordt de L1.33 meegestuurd, die krijg je echter niet naar binnen. Iets oudere 5400 hebben alle nog L1.33 en die acc. dus wel ird. ci<BR>Zoek het verder nog uit<BR>Moi, ben.<P>------------------<BR>

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar ik lees hier problemen op deze forum waar ik raar van sta te kijken ik heb pas nog de 1..19 software met loader 1.33 gedraaid en werk ook met ci software 4.6 se en irdetofree en het werkt allemaal goed geen vast lopers en kan nog alles wat ik wil<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin Ben heb hier een hummie met H1.33 en de irdeto 46SE werkt perfect en ook prem dus ik weet niet waar jij problemen hebt maar bij mij werkt het.....<P>------------------<BR>Groeten, Belec

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er zelf ook L 1.33 ingezet met 0019geen premW met de Irdeto embended, echter<BR>met de Irdeto Freecam alles open...<BR>WERKT PERFECT !!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de 4.6 se software kan het zijn als je met een 1.6 kaart werkt dat je de eerste op ger en de tweede op int moet zetten met een 1.2 kaart heb je hier geen last van of de software in de ci is niet goed bij mij werkt alles perfect ook met de 4.6se met loader 1.33 en software 10019<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...