Ga naar inhoud


CI probleem


Gast

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,<P>Ik heb een probleem met mijn Irdeto CI... deze had nl softversie 00.05, en omdat ik Premiere niet kon zien heb ik deze proberen te herprogrammeren mbv een laptop en lappisoft, maar daardoor ging er iets mis, nl nu werkt mijn Ci niet meer en geeft de meldingen:<P>initialising CI module<BR>invalid CI module<BR>CI module is not installed.<P>en dat gaat zo gewoon terug door van bij het begin... Het programmeren gaf als foutmelding NOK. Kan er nog iets aan gedaan worden, of is hij onherstelbaar beschadigd?<P>Bedankt voor eventuele reakties.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste IRsec,<P>bedankt voor de reply, maar da's niet het probleem, daarstraks nog is geprobeerd, maar de CI werd gewoon NIET meer herkent (gaf mbv een laptop aan dat de 2 slots leeg waren, ook al stak de CI er WEL in, zelf de CI van slot veranderen haalde niets uit) dus als iemand nog een suggestie heeft, alle reakties zijn welkom.<P>alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

kun je mij misschien eens vertellen wat dat met de 5400 te maken heeft??<BR>We hebben daar een prachtig appart forum voor!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt eens proberen om met de software van de 4.6 se te werken en de drv files opnieuw in de windows dir te zetten (wel die van de software van de 4.6 se) en dan nog eens te proberen hier heb ik geen problemen mee<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...