Ga naar inhoud


Toepassing van ongepaste moderatiemaatregelen


Gast

Aanbevolen berichten

“10. Bezwaren. Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of PM te melden.”

 

Dat deed ik dus vandaag en op mijn comentaar in mijn eerste en enige PM aan de moderator volgt gelijk een ban op inlognaam en IP. Verdere communicatie met een moderator is dan niet mogelijk.

 

Let wel, het ging hier om een meningsverschil over het handelen van de moderator, geen misdraging of onbeschoft taalgebruik. Slechts een dispuut over de actie van een moderator. Dan is het onmiddellijk en zonder waarschuwing vooraf, totaal blokkeren van een account en IP een actie die volstrekt ongepast is en een goed moderator nooit zo zou mogen toepassen. Zeker gezien het aantal en niveau van mijn eerdere berichten voor de ban. Je kunt als moderator je macht niet aanwenden door iemand compleet monddood te maken als zijn reactie in een PM je niet aanstaat. Dat is letterlijk iemand het zwijgen opleggen.

 

Terzijde; indien een van de moderatoren deze situatie wil rechtzetten. Het ging om mijn bericht “Scrambler / Descrambler in het topic hardware problemen.

 

Ik stel het op prijs als ik onder mijn eigen nick en IP verder kan deelnemen aan dit board. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien had je betreffende moderator in zijn waarde moeten laten op en normale manier bezwaar moeten maken.

Nu komt er een IP ban achteraan.

Ik heb je PM's gelezen (via matchless) en gezien dat je op een normaal verzoek belachelijk lomp reageerde.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...