Skysurfer Geplaatst: 11 november 2004 Geplaatst: 11 november 2004 Ik heb hier een Toshiba laptop met 486-processor welke ik gebruik om de satellietontvanger te programmeren. Nu ben ik verhuisd en wil ik een Wireless Lan aanleggen. Toen ik indertijd een PCMCIA-netwerkkaartje voor mijn laptop zocht werd mij verteld dat dit beslist een 16-bits versie moest zijn. Kan ik nu zondermeer een standaard wireless PCMCIA-kaart in mijn laptop doen of zal dat niet werken? Skysurfer
Gast Geplaatst: 11 november 2004 Geplaatst: 11 november 2004 Mijn ervaring zegt van niet. Ik had mn wireless kaart uit mn amd900 laptop gehaald en in een Pentium 100 gedaan. Het is me niet gelukt om de kaart herkend te krijgen. Misschien dat iemand anders andere ervaringen heeft Ron
Ome Merde Geplaatst: 11 november 2004 Geplaatst: 11 november 2004 vaak staan de systeemeisen wel op de doos (of in de documentatie) welke bij een desbetreffende wlan adapter hoort. ik denk dat je het kunt shaken met een 486 maar zeker weten doe ik het niet. merDe deze ruimte is te huur
exciter Geplaatst: 11 november 2004 Geplaatst: 11 november 2004 Typ in google "16bit pcmcia wireless card" en je hebt wat je zoekt. Er zijn 16bits wifi kaarten, bvb van D-Link. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast Geplaatst: 18 april 2005 Geplaatst: 18 april 2005 Het was wel een oud bericht maar toch een reaktie.. Ik gebruikte zelf een ORiNOCO 16 bits 5 volt 100mw voor een 486 laptop zonder problemen. Dezelfde ORiNOCO kaart zit nu in mijn pentium3 laptop en ik zou hem niet weer willen missen. Ik haal afstanden van meer dan 1 kilometer met een externe spriet op het dak van de vrachtwagen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen