Ga naar inhoud


built-in Irdeto


Gast

Aanbevolen berichten

ik overweg om een 5400 te kopen, kan ik nu met die built-in Irdeto + season de NL C+<BR>ontvangen? En is die Irdeto om te bouwen <BR>naar een FreeCAM<P>thx<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op je eerste vraag kan ik ja zeggen en op je tweede vraag is het antwoord nee. Reden is dat de Irdeto Cam iembedded zit N<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reply, na ff oude posting uitgekamd, heb ik iets gelezen over<BR>Humax2000, de laaste reactie daarop die ik kon vinden dateert uit april, dus waag ik<BR>toch nog eens te vragen: weet iem. de statuus<BR>van deze initiatie?<P>Alvast bedankt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Status is op dit moment dat men nog bezig is. Er is afgesproken dat men hard doorwerkt en tussendoor geen berichten over de status van het project geeft totdat men een doorbraak heeft gevonden<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx,<P>nog een vraagje, als men met Irdeto alle C+ van NL kan bekijken, waarom zou men dan Seca gebruiken? Zijn er voor- en nadelen? Ik bedoel geen Seca box maar Seca CI, thx<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne ontvanger als je enkel naar irdeto kijkt rechtstreeks met de card of via een Irdeto All-CI.<BR>Zodra je iets gaat combineren met Seca, voor ontvangst van practisch alle zuidelijke kanalen is het mis met de Humax, vastlopen, niet overschakelen van irdeto naar seca en omgekeerd, kortom.......enorm irritant.<BR>Ik heb de Humax voor een tijdje aan de kant gezet, ik kijk liever enkel op Seca via een Nokia 9600. Probleemloos, bijna alle zenders en geen audio voorloop van enkele frames. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...