Ga naar inhoud


Humax een foutje ?


Gast

Aanbevolen berichten

Wanneer gaat Humax 5400 orginele seca kaart updates ondersteunen ? Ik vind dit een ontzettend grof mankement voor een CI ontvanger. Verders goed te vrede, maar ik vind dat ronduit belabbert.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet je zeker dat de Humax dat niet doet?<BR>Ik heb een Humax 5400 met een seca CI(1.03) maar die smartcard van mij word keurig iedere maand met een maand verlengd!<P>Beetje raar, mijn collega heeft dezelfde combinatie maar dan met een versie 1.0, hij heeft ook geen problemen. smile.gif<P><BR>Punai<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hier toch graag wat duidelijkheid in krijgen, want ik weet het nu echt niet meer. Misschien weet Teebee het antwoord. Hij heefd ook al een keer geschreven dat destijds canal+ geen Aston CI ondersteunde en het kijken met een orgineel abbo dan ook niet mogelijk was. Is dit veranderd of kan het toch ? Wie kan hier verheldering in geven.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Zet je kaart in een orginele ontvanger die door Canal - Digitaal ondersteund word en bel hun dan even op dat ze een activering sturen. als je kaart het dan weer doet in je aston zetten en dan accepteerd hij de updates wel weer het heeft te maken met de eerste puls die ze moeten sturen.<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen problemen hier in Humax 5400 + Aston 1.0.3 Moest alleen de ontvanger na de puls uit - aanzetten.<BR>-JB<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by jbgood (edited 21 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een eerdere posting van TeeBee op dit board heeft hij al melding gemaakt van dit probleem bij enkele Humax bezitters. Ik begrijp nu van andere Humax bezitters dat zei dit probleem niet hebben en dat is natuurlijk prettig om te horen. Humax is in ieder geval na op dit probleem gewezen te zijn in contact getreden met Aston om gezamelijk een oplossing voor dit probleem te geven.... Zoals ook al eerder gemeld is op dit board is de Aston CI een seca compatible CI maar ondersteunt hij voorals nog Seca niet 100 % en daar schijnt een en andere te wringen.... In ieder geval voor diegene die er last van hebben er wordt aangewerkt.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of Aston al downloads doet ?<BR>Ik liet mijn seca ontvanger op de astra scannen en hier kreeg ik ASTON DOWNLOAD ingescand. De frequentie kan ik helaas niet achterhalen op zo'n officieële seca doos.<BR>Wie van jullie weet misschien iets meer?<P>Bij voorbaat erg bedankt.<P>Punai<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Vele mensen wachten al laaang voor die update. Het kanaal waar jij het over hebt, is een update kanaal voor de ASTON ontvanger, en niet voor de CAM. Het 'update' kanaal zou (eventueel, misschien, etc.) naast het TLI kanaal op satelliet gezet worden. Maar vermits TLI van de satelliet moest kan het nog wel even duren voor het erug komt...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...