Ga naar inhoud


Ik heb hem eindelijk gekocht


Gast

Aanbevolen berichten

Na veel lezen op onderandere deze site heb ik hem gekocht. Een HUMAX 5400 met ook nog een seca interface. Het koste ff wat maar vooruit maar weer. (Vakantiegeld gekregen )<P>Als het goed is komt er morge aditinele hardware met de postbode mee. Eindelijk 150 zenders!!!!<P>Dat jullie het even weten.<P>Alle info en files voor de HUMAX of de kaartjes zijn welkom. Ik blijf hier gewoon doorlezen.<P>Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>Hier nog een slachtoffer van het HUMAX virus!<P>Ik heb ook de stap genomen en hem uiteindelijk dan maar toch aangeschaft. Inclusief Aston SECA cam. <P>Die additionele hardware is nogal lastig verkrijgbaar. (dat krijg je als je weinig geduld hebt) confused.gif<P>Of durven handelaren niet meer telefonisch te vertellen of ze electronica spulletjes verkopen om electronische toegang voor het tuinhekje te leveren? <P>20/30 telefoontjes leverden niks op, of het was 300Km rijden.<P>Ken je dat? ikwilhetikwilhetikwilhet....(NU!!) en je kunt het nergens direct kopen.<P>Zucht, frown.gif dan toch maar via het net bestellen en geduld hebben.<P>grzzzz<P>Robert<P><BR><P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...