Ga naar inhoud

Ik heb hem eindelijk gekocht

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na veel lezen op onderandere deze site heb ik hem gekocht. Een HUMAX 5400 met ook nog een seca interface. Het koste ff wat maar vooruit maar weer. (Vakantiegeld gekregen )<P>Als het goed is komt er morge aditinele hardware met de postbode mee. Eindelijk 150 zenders!!!!<P>Dat jullie het even weten.<P>Alle info en files voor de HUMAX of de kaartjes zijn welkom. Ik blijf hier gewoon doorlezen.<P>Iceman<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Hier nog een slachtoffer van het HUMAX virus!<P>Ik heb ook de stap genomen en hem uiteindelijk dan maar toch aangeschaft. Inclusief Aston SECA cam. <P>Die additionele hardware is nogal lastig verkrijgbaar. (dat krijg je als je weinig geduld hebt) confused.gif<P>Of durven handelaren niet meer telefonisch te vertellen of ze electronica spulletjes verkopen om electronische toegang voor het tuinhekje te leveren? <P>20/30 telefoontjes leverden niks op, of het was 300Km rijden.<P>Ken je dat? ikwilhetikwilhetikwilhet....(NU!!) en je kunt het nergens direct kopen.<P>Zucht, frown.gif dan toch maar via het net bestellen en geduld hebben.<P>grzzzz<P>Robert<P><BR><P>------------------<BR><I>**** The difference between a man and a boy is the price of their toy ****</I>

Geplaatst:

he iceman, hiero heb je toevallig een downzone daar toevallig al eens gekeken<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.