Ga naar inhoud


Intern irdeto probleempje


Bambike

Aanbevolen berichten

Op het ogenblik dat ik een goldkaart in de interne irdeto cam steek van de Humax5400 dan valt onmiddelijk het beeld op de telepiu-zenders weg. Wat kan hier de reden van zijn?? In het eeprom-file heb ik alles op nul gezet op uitzondering van Stream en Hellas.<P>Groeten<P>------------------<BR>

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


'Avond !<P>Ja, die heb ik ook gezien. Bovendien heb ik Stream nog niet zien werken op mijn 5400. Telepiu loopt pas als de Irdeto kaart eruit is en mijn Seca kaart overblijft ...<P>Firmware 1.21, loader 1.34, Aston 1.00<P>LDP<P><p>[This message has been edited by LDP (edited 27 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo is het!! Ken de oplossing niet mocht er al een zijn.<BR>Ik gebruik de Humax-files uit de downloadzone en als ik een tijdje op studio universal sta komt het gehele stream-pakket erdoor!!<BR>Nu weet ik niet of dit een zogenaamd beaconchannel is.<P>groeten<P>------------------<BR>

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Klopt dat is inderdaad de beacon channel. en Irdetosoftware met beacon is op dit ogenblik ook de enige oplossing om D+ en Nova samen te kunnen kijken op een kaartje.<P>Ze gebruiken op dit moment namelijk dezelfde datum.<P>J<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

LDP en BAMBIKE<P>Ik heb zelf Irdeto Picfile bewerkt en alles werkt netjes (Stream,NOVA,SCT)en zonder problemen voor seca zenders(D+ en Anaal+)<P>Stuur maar e-mail als jullie wil hebben. <P>The_kadir@yahoo.com<P>Joh3ny1,<P>Waar kan ik die file uploaden????<BR>Volgens mij SAT4ALL is op vakantie.. smile.gifsmile.gif<P>C U Kadir<P><BR>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> <p>[This message has been edited by Kadir (edited 30 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...