Ga naar inhoud


Humax 5400


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi <P>ik ben niet bekent met een humax 5400<BR>maar kan er een kopen met een all cam.<P>weet iemand te vertelen of raad je het <BR>af en welke zenders gooit ie dan los <BR>ook seca<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


gewoon kopen krijg je geen spijt van, ik heb meer schik van mijn humax dan mijn mm9500<BR>en als je er een met een all cam kan kopen al helemaal doen !<BR>groet ray, <BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Patje:<BR><B>Hoi <P>ik ben niet bekent met een humax 5400<BR>maar kan er een kopen met een all cam.<P>weet iemand te vertelen of raad je het <BR>af en welke zenders gooit ie dan los <BR>ook seca<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patje,<P>die all cam + humax 5400 is interessant.<BR>Kan je dus Irdeto chan. mee kijken. Als je dan hier nog een Seca cam bij neemt heb je alles. Hopelijk valt je prijs mee.<P>rgds<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedank.<P>voor jullie tips.<P>ben benieuwd als hij er over 2 dagen staat<BR>wat ie doet.<P>(Naar de mailtjes die ik ontvangen had moet ie toch wel heel goed zijn)<P>Groetjes Patje<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...