Poetsdoekje Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Ik wil graag de google zoekbalk in mijn browser plaatsen, maar er gaat iets fout. Op zich weet ik waar ik hem moet downloaden, Heb ik ook gedaan, Tijdens het installeren zoekt hij automatisch Internet Explorer op en installeert hem op de Internet explorer. Dat wil ik dus niet Ik wil hem graag in Avant Explorer hebben. Ik heb e.e.a. al meerdere keren geprobeert, maar het lukt me niet Weet iemand goede raad? Ik gebruik W.XP pro Sp2 groetsie van poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Pionewbie Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 De "Google Werkbalk" is een plugin voor IE. Hij kan dus niet los, of met een andere browser werken.
Poetsdoekje Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Geplaatst: 14 november 2004 En toch heb ik hem al eens in Avant gehad, maar deze verdween toen ik een Upgrade binnenhaalde En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen