Ga naar inhoud


Humax 5400 en seca


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi<P>inmiddels ben ik door goede raad van jullie<BR>aan un Goede ontvanger gekomen<BR>en heb un humax 5400 met un allcam<P>maar nog 1 vraag nu wil ik ook de meeste seca zenders zien nu heeft de ene dit en de andere dat.<P>maar wat is een redelijke seca-CI met welk<BR>kaartje en Programeur op dit moment of moet <BR>ik nog ff wachten?<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Koop een aston mudule en een vp2 met een pic kaart en je bent klaar.<BR>voor meer info adviseer ik je om de postingen van de afgelopen tijd op dit bord eens goed door te nemen, dan kom je al een heel eind .<BR>groetjes<P>------------------<BR>Netpad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan toch een Seca CI (Aston) gaat kopen, dan kun je soms nog kiezen uit meerdere versies.<P>Hierover ben ik trouwens ook benieuwd naar de reakties van anderen:<BR>- AstonCrypt v1.00 was de eerste en zeker niet de beste release. Soms moet je de ontvanger uitzetten en weer aanzetten om een kanaal te kunnen decoderen.<BR>- AstonCrypt v1.03 werkt al een stuk beter, alleen heeft die een limiet van 8 providers op een kaart, i.p.v. 12 of meer (v1.00)<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...