Peetz Geplaatst: 15 november 2004 Geplaatst: 15 november 2004 Kan iemand uitleggen hoe ik de taal van de ene DVD kan toevoegen aan een andere DVD? Humax 5400 - Triax88cm - Stab HH120
Janneman Geplaatst: 16 november 2004 Geplaatst: 16 november 2004 Neem aan dat je het over het geluid hebt? Dan kun je met bijvoorbeeld vobedit je dvd "demuxen". Hierbij worden beeld, geluid en ondertiteling uit elkaar getrokken. Vervolgens moet je ook je andere dvd (waar het geluid bijgezet wordt) ook demuxen. Dan kopieer je het betreffende .ac3 bestand naar de folder waar de andere gedemuxte bestanden in vermeld staan. Daarna kun je met ifoedit de dvd weer muxen. Misschien dat er een simpeler oplossing is, maar zo moet het denk ik ook werken.
Peetz Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Geplaatst: 16 november 2004 Thnx! Humax 5400 - Triax88cm - Stab HH120
Janneman Geplaatst: 17 november 2004 Geplaatst: 17 november 2004 Vraag me trouwens wel af of het geluid enigzins synchroon loopt. Maar goed, proberen kan altijd...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen